Με μεγάλη χαρά μοιραζόμαστε μαζί σας ένα συναρπαστικό project που υλοποίησαν οι μαθητές της ΣΤ1 τάξης στο πλαίσιο υλοποίησης ενός παρεμβατικού προγράμματος και του μαθήματος της Πληροφορικής. Με την καθοδήγηση της κ. Κόγια Θωμαής εκπαιδευτικού και της κ. Μπίρδα Κατερίνας εκπαιδευτικού Πληροφορικής του σχολείου μας, οι μαθητές και οι μαθήτριες χρησιμοποιώντας την εφαρμογή οπτικού προγραμματισμού Scratch, δημιούργησαν ένα παιχνίδι με κουΐζ ερωτήσεων που προσομοιώνει καταστάσεις από την καθημερινή ζωή τους.
Στόχος του παιχνιδιού ήταν η ανάπτυξη της υπολογιστικής σκέψης των μαθητών, μίας απαραίτητης δεξιότητας για την ψηφιακή εποχή. Μέσα από τον προγραμματισμό, οι μαθητές εξασκήθηκαν στην επίλυση προβλημάτων, στην κριτική σκέψη και στην οργάνωση ιδεών.
Παράλληλα, το παιχνίδι εστιάζει στην καλλιέργεια σημαντικών κοινωνικών δεξιοτήτων, όπως η ενσυναίσθηση, η συνεργατικότητα και η αποδοχή της διαφορετικότητας. Οι μαθητές συνεργάστηκαν αρμονικά, μοιράστηκαν ιδέες και λύσεις, ενώ παράλληλα έμαθαν να σέβονται τις απόψεις και τα συναισθήματα των συμμαθητών τους.
Επιπλέον, το παιχνίδι περιλαμβάνει ιστορίες που ηχογραφήθηκαν από τα ίδια τα παιδιά, όπου μοιράζονται σκέψεις και συναισθήματα για διάφορα θέματα. Με αυτόν τον τρόπο, οι μαθητές έρχονται σε επαφή με διαφορετικές οπτικές γωνίες και μαθαίνουν να εκτιμούν την ποικιλομορφία και τη διαφορετικότητα.
Πιστεύουμε ακράδαντα ότι το συγκεκριμένο project αποτέλεσε μια πολύτιμη εμπειρία για τους μαθητές, καθώς συνδύασε την εκμάθηση προγραμματισμού με την ανάπτυξη σημαντικών κοινωνικών δεξιοτήτων.
Το παιχνίδι βρίσκεται διαθέσιμο στην online πλατφόρμα της κοινότητας του Scratch : https://scratch.mit.edu/projects/1020705567
Ενθαρρύνουμε όλους να δοκιμάσουν το παιχνίδι και να μοιραστούν τα σχόλιά τους μαζί μας!